|
|
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.
§ 1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeżeli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Pokój wynajęty i opłacony nie można anulować z powodu indywidualnych oczekiwań gościa.
§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
§ 3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet w sytuacji jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 13-ej do godz. 22-ej.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy. Wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub mieniu innych gości. Wyrządził szkodę na osobie innego gościa, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w hotelu. Zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
§ 4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§ 5
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o oznaczonej godzinie,
- udostępnienie sejfu w celu przechowania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu,
- przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego,
- dokonywanie rezerwacji w innych hotelach w Polsce.
§ 6
Parkowanie samochodu na terenie hotelu jest dozwolone tylko w miejscach do tego wyznaczonych i jest płatne w kwocie 30 PLN za dobę.
§ 7
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wartościowych pozostawionych w pokoju hotelowym.
§ 8
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 9
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. 3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 10
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym mogą zostać odesłane na życzenie gościa pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez 1 miesiąc.
§ 11
1. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
2. Wyznaczone miejsce do palenia znajduje się w ogródku letnim przed hotelem.
3. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia hotel obciąży gości karą w wysokości 300 PLN netto.
§ 12
Śniadania hotelowe wydawane są od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 – 9.00.
§ 13
Hotel przyjmuje dzieci wyłącznie w wieku powyżej 15 lat, w standardowym rozliczeniu.
§ 14
W hotelu obowiązuje meldunek gości.
Dyrekcja Hotelu